Mérföldkövek

1997

Nemzetközi szállítmányozási feladatok ellátására megalakul a Transintertop Kft.

1998 4 db saját tulajdonú, 24 tonna teherbírású járműszerelvényt vásárlunk
2000 ISO 9002:1996-os szabvány szerint tanúsíttatjuk működésünket
2004 Áttérünk az ISO 9001:2008-as szabványra
2004 Megvásároljuk környei telephelyünket
2004 1000 négyzetméter területen megkezdjük raktározási tevékenységünket
2005 Elindul saját szervizünk
2009 Megalapítjuk a Kaff Logisztikai és Ingatlanhasznosítási Kft.-t a tengerentúli szállítások lebonyolítására
2011 Bővítjük raktározási területünket egy komplex fejlesztési pályázat keretében
2012 Autómosó bázissal is bővítjük szolgáltatásaink körét
2013 Megszerezzük a HACCP tanúsítványt a közúti áruszállításhoz kapcsolódóan
2014 Elkészül jelenlegi, modern irodaházunk
2017 Megépül logisztikai csarnokunk, az új üzemanyag kútunk és az üzemi konyhánk
2018 Áttérünk az ISO 9001:2015-ös szabványra
2019 Flottánk már 155 vontatóból és 185 pótkocsiból áll
2021 Megkezdtük raktár bővítésünket a munkahelyek megtartásáért és ügyfeleink kiszolgálásáért

Hogy miért gondoljuk, hogy mi megfelelő képviselői lennénk partnereinknek a fuvarfeladatok és a raktározási tevékenység elvégzése során?

Megbízó és dolgozó központúak vagyunk. Munkavállalóinkat és partnerkörünket kiemelten fontos értékeinknek tekintjük, ezért velük minden esetben hosszútávú együttműködésre törekszünk.
25 éves tapasztalatunk jól egyesül a fiatalos lendületünkkel, aminek köszönhetően professzionálisan és megbízhatóan, az aktuális piaci igényeknek megfelelően rugalmasan, gyorsan és pontosan végezzük munkánkat.
Tapasztalatunk, technikai hátterünk és kapacitásunk lehetővé teszi, hogy megbízóink igényeinek megfelelően extra szolgáltatási csomagokat, extra szállítási megoldásokat tudunk nyújtani, valamint képesek vagyunk hatékonyan kapcsolódni a multinacionális vállalatok folyamataihoz.